جمعه ی پرشکوه هیپو در ایران

رویداد جهانی هیپو ۲۰۲۳ که از ماهها پیش شاهد برنامه‌ریزی، تلاش و همراهی شمار زیادی از فعالان حوزه آموزش زبان انگلیسی در شهرهای مختلف کشور و پیوستن جمع کثیری از علاقه‌‌مندان زبان و زبان آموزان کودک و نوجوان از اقصی نقاط ایران عزیز بود روز جمعه اول اردیبهشت ماه مرحله اول خود را از سر گذراند تا صدها زبان‌آموز کشورمان رقابتی دوستانه و سرشار از شور و انرژی را در مسیر کسب افتخار برای ایران عزیز آغاز کنند.
این رویداد جهانی که در مرحله اول رویداد ۲۰۲۳ خود شاهد همراهی شهرهای مختلف و استانهای متعددی از ایران بود اوج هیجان و رفاقت را در شهرهای تهران، شیراز و تبریز شاهد بود که صدها زبان آموز هیپویی بطور مجتمع در مراکز از پیش تعیین شده دور هم جمع شدند و قدم در مسیر سخت رقابت گذاردند.
دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در نخستین جمعه اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبانی هیپویی‌های این دو شهر را بر عهده داشتند و محلی برای اجتماع بزرگ هیپویی ها شدند. در تبریز نیز موسسه افرا میزبانی هیپویی‌های این شهر را عهده‌دار شد.
اجتماع صدها نفری زبان‌آموزان هیپویی جلوه‌ی باشکوهی از تلاش خانواده هیپو برای افتخارآفرینی را به نمایش گذاشت و نشان داد هیپو هر سال نظام‌‌مندتر و پرشکوه‌تر از سالهای گذشته مسیر رو به پیشرفت خود را طی می‌کند.
در این میان باید به همت و تلاش همکاران هیپو در استان‌های مختلف از جمله تهران، اصفهان، مازندران، زنجان، خوزستان، البرز، هرمزگان، یزد و… اشاره کرد که گرمی بخش این رقابت هیجان‌انگیز شدند و زبان‌آموزان پرشماری را زیر چتر حمایت و خدمت‌رسانی خود گرفتند تا روز پرشکوه هیپو در آغاز دومین ماه ۱۴۰۲ تکمیل شود.
ارسطو قائدی برازجانی و بهادر قائدی برازجانی مدیران اجرایی و علمی هیپو ایران با حضور در دو مرکز دانشگاهی تهران و شیراز مستقیما ناظر برگزاری منظم و متعهدانه این رویداد بودند تا زبان‌آموزان تلاشگر کشورمان فارغ از دغدغه و حواشی بر روی دانسته‌ها و آموزه‌های علمی خود متمرکز باشند و رقابتی جانانه را شکل دهند.
امید می رود با تلاش زبان آموزان، همکاران نمایندگیها و مجموعه خانواده هیپو ایران شاهد موفقیت و افتخارآفرینی کشورمان در این رویداد مهم جهانی باشیم.
گفتنی است زبان‌آموزان کشورمان در دوره‌های گذشته موفق به کسب عناوین شایسته‌ای همچون قهرمانی و کسب مدال طلای این رقابتها نیز شده‌اند.

3 دیدگاه دربارهٔ «جمعه ی پرشکوه هیپو در ایران»

  1. آتیلا زنگویی

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران و پرسنل عزیز و پرتلاش هیپو.
    از نظر من که این آزمون خیلی عالی بود،چون من پسرم ۱۲ سالشه و اولین آزمونی بود که به این صورت ،که پاسخنامرو باید پر میکرد شرکت کرده،واینکه باعث شد آماده بشه برای آزمونهای دیگه که در مراحل بالاتر انشالله🙏🌺،و دیگه استرس نداره.انشالله که با زحمات شما فرزندان عزیزمان به مراحل بالاتر صعود میکنند🙏🌺

  2. درود بر شما
    آرزوی موفقیت داریم برای آقا پسر گل هیپویی مون. امیدواریم فرزندان وطن در تمامی مراحل زندگی پیروز و سرفراز باشند.

  3. آرزوی تندرستی و موفقیت داریم برای پسر عزیز شما و همه ی فرزندان مستعد، پرتلاش و عزیز ایران سربلند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا