تقارن ایام نوروز و ماه رمضان

عید باستانی نوروز یکی از یادگاران ارجمند پیشینیان و از آئین های شکوهمند ایران است. آئینی که تا بوده سمبل شادی، شکرگزاری و پاسداشت نیکی ها بوده و دور هم جمع شدن ها. از دیگر سو ماه رمضان، پرشکوه ترین میهمانی معنوی اهل ایمان و یکی از مهمترین نمادهای همدلی، وحدت و بندگی مسلمانان به درگاه خالق متعال است که نمادها و نمودهایش را در زندگی مسلمانان در سرتاسر کره خاکی می توان به عینه دید.

یکی از اتفاقات مهم تقویم ملی کشورمان در سال 1402 بدون شک تقارن روزهای نخست بهار و آغاز ماه مبارک رمضان است که معنویت مضاعفی به روزهای بهاری و عیدانه ایرانیان بخشیده است. اتفاق فرخنده ای که آرزومندیم منشا خیر و برکت برای ایران و ایرانیان عزیز باشد و نویدبخش روزهایی روشن و سالی سرشار از اتفاقات خوب برای میهن تاریخی و عزیزمان.

روابط عمومی هیپو ایران و موسسه خلاقیت جوانان پارسه ضمن شادباش دوباره فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، فرارسیدن بهار قرآن و ماه عبادت و بندگی مسلمانان را به همه ی مسلمانان ایران و جهان علی الخصوص خانواده بزرگ هیپو ایران تبریک می گوید و آرزومند است سال 1402 شاهد اتفاقات فرخنده ای برای کشورمان و همه ی هم میهنان عزیزمان باشیم.

به امید درخشش و افتخارآفرینی دوباره زبان آموزان ایرانی در هیپو 2023 و سربلندی ایران عزیز در همه ی عرصه های بین المللی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا