تجلیل از شرکت کنندگان هیپو در شهرستان شهریار

المپیاد جهانی هیپو در حالی سومین دوره‌ی مشارکت فعال زبان‌آموزان کشورمان را پشت سر گذاشت که هر دوره شاهد مشارکت بیشتری از جانب زبان‌آموزان نخبه‌ی ایرانی نسبت به دوره‌های قبل بوده‌ایم؛ اتفاقی که باید آن‌ را حاصل سازماندهی مناسب، تلاش نمایندگی‌های هیپو در شهرهای مختلف و علاقه‌‌مندی نوجوانان زبان‌آموز دانست.
موسسه‌ی آموزشی زبان‌های خارجی “برگزیدگان” یکی از نمایندگی‌های فعال و پرتلاش هیپو است که در شهرستان شهریار استان تهران فعالیت می‌کند. در روزهای اخیر به همت سرکار خانم شکوه دلیری مدیر موسسه و کادر اجرایی موسسه‌ی آموزشی برگزیدگان شهریار طی مراسم باشکوهی از شرکت‌کنندگان موفق این موسسه در المپیاد ۲۰۲۲ هیپو تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مسئولین شهر و میهمانانی از صدا و سیما و چهره‌های فرهنگی در شهریار برگزار گردید گواهی حضور در المپیاد به بیش از ۶۰ نفر شرکت‌کننده‌ی المپیاد از موسسه‌ی برگزیدگان اعطا شد و ۷ نفر از زبان‌آموزان این موسسه که موفق به حضور در مرحله‌ی نیمه‌نهایی المپیاد شده بودند با تقدیم هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است موسسه‌ی برگزیدگان یکی از نمایندگیهای فعال هیپو است که در المپیاد هیپو ۲۰۲۲ شرکت‌کنندگانی از شهرستانهای شهریار، تهران، اردبیل، کرمانشاه و… را به المپیاد معرفی کرده بود.

تجلیل از شرکت کنندگان هیپو در شهرستان شهریار
تجلیل از شرکت کنندگان هیپو در شهرستان شهریار
تجلیل از شرکت کنندگان هیپو در شهرستان شهریار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا